reStart BeGlossy styczeń 2020

Nowy Rok! Nareszcie ładnie wygląda ta liczba. Oczekiwać można by było, że w pierwszy miesiąc nowego roku powinien być wyjątkowy, pełen produktów np. makijażowych hitów, które pozwolą zrobić super make up na imprezę. Być może fajnie prezentowałoby się jakieś limitowane opakowanie. No ale przyszło standardowe pudełeczko, więc przyjrzyjmy się jego zawartości. 


Mamy tu 5 produktów pełnowymiarowych i 1 miniaturę. 5 kosmetyków to produkty pielęgnacyjne a 1 to preparat koloryzujący włosy. Pudełko było lekkie, i nie do końca wypełnione. 

1. Cosnature naturkosmetik - krem na noc z zieloną herbatą

Produkt pełnowymiarowy 
Cena: 29 zł/50 ml


Cosnature to znana mi już była wcześniej i pamiętałam ją z tego właśnie kremu. Nie muszę więc testować, aby powiedzieć, że jest to bardzo lekki, ale skuteczny i przyjemny krem. Uważam jednak, że kremy nie powinny być za często w pudełkach, bo nie sposób tak szybko zużyć. 

2. Le petit marseillais - żel pod prysznic mandarynka i limonka

Produkt pełnowymiarowy
Cena: 8,99 zł/250 ml



W poprzednim pudełku BeGlossy otrzymałam olejek pod prysznic Nivea i już w kolejnym miesiącu pojawił się następny żel. Le Petit to żele całkiem ciekawe wśród drogeryjnych, bo mają krótki skład uwzględniający przynajmniej ekstrakty z tytułowych owoców bądź roślin i pachną intensywnie. Nie jestem jednak zachwycona, bo znajdziemy je w każdym Rossmannie. Zapach mandarynka i limonka jest całkiem orzeźwiający i podoba mi się. 

3. tołpa- intensywny zabieg w czterech krokach

Produkt pełnowymiarowy
Cena: 19,99 zł/zabieg



Dość ciekawe rozwiązanie, którego jeszcze nie próbowałam. W skład zabiegu wchodzą chusteczka, serum, maska krem. Lubię tołpę zarówno do ciała, jak i twarzy. Być może okaże się mieć dobre i intensywniejsze działanie.

4. Loreal Paris Colorista - hair makeup 

Produkt pełnowymiarowy
Cena: 28,99 zł/30 ml



Produktów i mazideł farbujących włosy po prostu nie cierpię i nigdy nie eksperymentuje w tym aspekcie. Wszelkie spraye czy szamponetki są przeze mnie od razu oddawane.

5. Luvos - maseczka z koenzymem Q10

Produkt pełnowymiarowy (jednorazowy)
Cena: 8,99 zł/7,5 ml


Zwyczajowo, w BeGlossy znowu maseczka. Miesiąc temu od Selfie Project, teraz nieznanej mi marki Luvos. Jej działanie wydaje się być obiecujące.

6. Barnangen - krem do ciała

Produkt miniaturowy: 
Produkt pełnowymiarowy: 29,99 zł/200 ml


Krem jest mi doskonale znany, bo kiedyś właśnie był moim odkryciem dzięki beauty boxowi, a potem kupowałam go już na własna rękę. Teraz w wersji mini, czego żałuję. Fajnie jednak, że się trafił. Pamiętam jego piękny zapach i lekką, aksamitną konsystencję.


Patrząc globalnie, na całą zawartość styczniowego BeGlossy, produkty są niezbyt dobrze dobrane, choć każdy z nich poza L'Orealem, zużyję chętnie. Wolałabym, aby żel zastąpiony był czymś, czego nie było miesiąc temu, a krem do ciała pełnowymiarowy. Z marek nie jest mi znana tylko Luvos, a pozostałe to kosmetyki z drogerii. Nie ma w tym nic złego, ale jest to bardzo średnia półka. Zeszły miesiąc zdecydowanie wygrał zarówno jakością, jak i różnorodnością. A Co Wy myślicie?

Moja ocena: 3/6
Cena: 49,90 zł - klik
Wartość: około 96 zł 

2 komentarze:

  1. Jak na pudełko, za którymi nie przepadam, w miarę ok. Poza tym mazidłem do włosów, któe wygląda jak balsam brązujący do ciała. Co to właściwie ma robić? Chyba nie miałabym odwagi tego użyć. Kremy i kuracja tołpa ok.Maseczki- taniej można kupić samemu. Pudełka tanie nie są, więc lepiej dać kosmetyków mniej, ale droższych czy lepszej jakości. No chyba, że jakieś maseczki premium.

    OdpowiedzUsuń
  2. Product, promotion, etc.) and the attributes of the products sold by other Coach Outlet Online companies, the problem of selecting Coach Outlet Clearance Sale the attributes of a product to maximize the number of customers preferring it is a computationally intractable problem. Jerome McCarthy, and Neil H. Borden.

    I think he is more offensive than Copper Anderson. Or that idiot Wolf. Michael Kors Outlet Online What his name.. Says Gaurav Rajput, chief marketing officer, IDFC Bank, "The Twitter Resume campaign brings to life elements of simplicity, speed and social connect. It resonates with IDFC Coach Outlet Clearance Sale Bank's key proposition, which is, Nike Air Force 1 Cheap Outlet uncomplicating the banking experience. One facet of the brand we are applying this to is hiring.

    Ward completed her undergraduate degree in human nutrition at the University of Massachusetts, Amherst; a one year MK Outlet Store dietetic Coach Purses On Clearance internship at Brigham and Women's Hospital in Boston, and a master's degree in mass communication at Boston University. She is the recipient of the 125 Alumni to Watch Award from the University of Massachusetts and the 2011 Media Excellence Award from the American Dietetic Association, and she was named Recognized Young Dietitian of the Year by the Massachusetts Dietetic Association. Michael Kors Bags Outlet Hood Inc., and is on the Healthy Living Council for Jamba Juice..

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za wszystkie komentarze i sugestie!
Zapraszamy ponownie i zachęcamy do obserwowania :)

Copyright © 2016 Good to try! , Blogger